JKP Šumadija Kragujevac u cilju brže i efikasnije komunikacije sa korisnicima naših usluga u saradnji sa firmom Tehnosigma pokrenulo je aplikaciju KG KOM SERVIS.
Građanima na teritoriji grada Kragujevca pružena je mogućnost da na lak i jednostavan način prijave komunalne probleme, ali i podnesu zahteve koji se odnose na delatnosti našeg preduzeća.
U prvoj fazi, naši sugrađani mogu da prijave probleme iz kategorija odnošenja smeća, saobraćajne signalizacije i zelenila, jer ovo su oblasti u kojima je do sada bilo najviše primljenih zahteva.
Postupak korišćenja aplikacije je krajnje jednostavan.
Korisnici sa Google Play prodavnice treba da skinu aplikaciju i nakon izvršene registracije u aplikaciju unose kratak opis problema, lokaciju i fotografiju.
Poruke se slivaju u Korisnički centar i prosleđuju dalje nadležnim službama na rešavanje o čemu korisnici dobijaju povratnu informaciju.
Na svaki zahtev se blagovremeno odgovara, a rešenost zahteva zavisi od opravdanosti zahteva koji je upućen.
Aplikacija je dostupna na uređajima sa Android operativnim sistemom.
Napominjemo, da korisnici naših usluga osim putem aplikacije mogu da podnesu zahteve i Korisničkom centru JKP Šumadija Kragujevac na brojeve telefona 034/501-180, 501-181, putem e-mail:
Aplikaciju KG KOM SERVIS možete skinuti klikom na sledeći link: https://play.google.com/store/apps/details?id=rs.kg.report.city