У оквиру контролне посете експертског тима РЕЛОФ 3 граду Крагујевцу анализирани су резултати спроведених мерења задовоЉства корисника услуга ЈКП Шумадија Крагујевац. ЗакЉучено је да је анкета спроведена успешно и дате су смернице како би се повећала ефикасност наредних анкетирања.
Наиме, члан 13. Закона о комуналним делатностима обавезује вршиоце комуналних услуга да у току године спроведу анкету о задовоЉству корисника услуга.
ЈКП Шумадија Крагујевца једном годишње врши анкетирање корисника услуга спровођењем он лине анкете на сајту предузећа, али и у директном контакту са суграђанима. ЦиЉ ове анкете је да сагледамо проблеме, унапредимо пословање, али и да побоЉшамо ефикасност пружања услуга.
Грађани су се путем анкете изјаснили о квалитету пружених услуга, а исказани предлози, сугестије и примедбе размотриће се ради сагледавања потреба корисника и изналажења најбоЉих решења када се ради о квалитету услуга, али и предузимања даЉих активности у комуналној области.