ЈКП Шумадија Крагујевац у циљу брже и ефикасније комуникације са корисницима наших услуга у сарадњи са фирмом Техносигма покренуло је апликацију КГ КОМ СЕРВИС.
Грађанима на територији града Крагујевца пружена је могућност да на лак и једноставан начин пријаве комуналне проблеме, али и поднесу захтеве који се односе на делатности нашег предузећа.
У првој фази, наши суграђани могу да пријаве проблеме из категорија одношења смећа, саобраћајне сигнализације и зеленила, јер ово су области у којима је до сада било највише примљених захтева.
Поступак коришћења апликације је крајње једноставан.
Корисници са Google Play продавнице треба да скину апликацију и након извршене регистрације у апликацију уносе кратак опис проблема, локацију и фотографију.
Поруке се сливају у Кориснички центар и прослеђују даље надлежним службама на решавање о чему корисници добијају повратну информацију.
На сваки захтев се благовремено одговара, а решеност захтева зависи од оправданости захтева који је упућен.
Апликација је доступна на уређајима са Андроид оперативним системом.
Напомињемо, да корисници наших услуга осим путем апликације могу да поднесу захтеве и Корисничком центру ЈКП Шумадија Крагујевац на бројеве телефона 034/501-180, 501-181, путем e-mail:
Апликацију КГ КОМ СЕРВИС можете скинути кликом на следећи линк: https://play.google.com/store/apps/details?id=rs.kg.report.city